Brasilien 2010-2011

2010-2011

hej

Kategori: Brasilien

Nu har jag varit och glömt bort att skriva här igen... Låt mig tänka tillbaka.

Det har bara varit normalt den senaste tiden, inget speciellt alls. Igår fyllde jag tydligen år också. I måndags åkte jag, Frankie och hans vän från Norge, Maria, till bio och tittade limitless. Det var intressant, plus att jag kan prata på svenska med Maria. Sen på tisdagen så åkte vi ut på kvällen, för vi hade ingen skola dagen efter. Det beror på att min klass har prov. På onsdagen gjorde jag inget speciellt och idag så åkte jag till skolan igen. Nu på kvällen ska det också bli ett litet kalas här så då kommer alla mina värdfamiljer och några vänner hit på tårta och mat. Kan ni gissa vilken film som sändes på tv här igår? Jag trodde inte det var sant, men dom sände heartbreak hotel (en svensk film för er som inte sett den), så det var kul.

Annars börjar vi gå mot vinter här, och i morse vi gick ut till bilen så tänkte jag nästan frysa ihjäl av det var kallt. Jag förstår om det är svårt att föreställa sig, men det var 16 grader! 16 GRADER!!

KOMMENTARER:

  • Faster säger:
    2011-04-08 | 13:00:08

    De låter inte bra med vinter...men se framemot vi går mot sommar o det är den vackraste tiden av året då du kommer hem.Grattis i efterskott.... va säkert roligt att träffa alla dina familjer.Trevligt.

    Ha det så bra

    Kraaaaaaam

Kommentera inlägget här: