Brasilien 2010-2011

2010-2011

Brasil

Kategori: Brasilien

Tänkte jag ska försöka bli aktiv igen nu på bloggen.
Igår var jag i skolan som vanligt på morgonen. Jag tror nästan att jag sov alla timmar, om jag inte läste stieg larsson. Efter skolan åkte jag till Claudias hem för att luncha där, och kring 2-tiden, när dom åkte tillbaka i jobb så gick jag till Charlys hem för att se om han var hemma och det var han ju. Där var Jack också så vi tittade a social network (facebook-filmen). Jag och Charly somnade medan Jack tittade på filmen. Efter filmen åkte Jack hem och jag stannade en liten stund till för att vänta på Celia (min nya värdmamma), som skulle hämta mig lite efter 7. Sedan på kvällen åkte jag med min familj på någon religiös sak och stannade där till typ 11. Då var jag ganska trött och somnade direkt när vi kom hem.
Idag lämnade jag skolan före de två sista timmarna, och det är ju alltid lika komplicerat att komma ut ur denna skola som vanligt. Nåja jag överlevde i alla fall. Sen tog jag bussen till centrum och gick till min första värdfamij för att äta lunch där och sen skjutsade dom mig till bussterminalen där jag tänkte ta bussen till AME (projektet som vi åker till en dag i veckan). Men då ringde Alice och sa att hon inte ska åka och jag ville inte åka ensam så jag tog bussen hem. På väg hem ringde Charly och frågade om jag ville komma och titta på film med honom och Frankie så det gjorde jag istället. Vi åkte och hyrde Orphan. Efter filmen åkte jag på rotary-möte och där träffade jag Alice och Lars också. Nu först när klockan är 11 är jag hemma igen.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: